09 desember 2006

Har ikke satt min fot inni et eneste museum, tempel eller liknende mens jeg har vaert her. Men idag var jeg aa saa paa skuespill... Hehe.. Mothergoose annual concert. Barnehagen Sander gaar paa hadde det aarlige juleskuespillet sitt. Sander sin gruppe var de yngste. Veldig imponerende at de klarer aa faa toaaringer til aa vaere saa synkroniserte.




Old MacDonald had some pigs

Litt vanskelig aa huske paa hva en skal gjoere naar det er saa mange mennesker som kikker paa. Sikkert rundt en 100 stk. Sander er den lille grisen helt til hoeyre..

Greit aa faa hjelp til aa finne plassen sin naar en kommer litt ut av det

Og saa danser vi litt.

Endelig ferdig. Han var saa flink:) Fineste grisen jeg har sett.

Faatt loept litt rundt i disse to siste dagene. Igaar vandret jeg rundt i the Arab Quarter, og idag Little India. Gikk litt rundt i Orchard road ikveld ogsaa. Masse lys og masssse mennesker

1 kommentar:

Bestemor sa...

Nå skjønte jeg det litt bedre med kommentarene dine. Skulle gjerne vært der! Godt noen kan lose han på plass når han er på vadra.