07 desember 2006

Sander's to aars dag idag. Saann ca 18 unger med en eller flere foreldre (eller maid) til stede, Barney og masse sukker gir en veldig lykkelig toaaring med et rom som begynner aa likne en liten leketoeysforretning - og hodepine til undertegnede.. Men det var veldig koselig. Og heldigvis en reltativt kort affaere. Vel.. selve bursdagsfeiringen.. Forberedelsene tok sin tid. Men jeg kan med glede (vel, en glede for meg iallefall...) meddele at jeg naa kan blaase opp ballonger, til over golfballstoerrelse, uten aa faa angst..




Blaase lysene. Barney og Sander kuttet kaken sammen.









Var litt flaut i begynnelsen. Men etter litt var det veldig kos aa ha Barney der.








Inni Barney befant det seg ei heller lita jente. Heldigvis er det meste stort for en toaaring, for det var ikke akkurat en diger, feit dinosaur som dukket opp.










Presangene faatt paa festen skulle egentlig spares til imorra.. Men det gaar jo ikke ann.









On a different note.. Proevd aa faa tak i Orphans: Brawlers, Bawlers & Bastards en stund naa.. Greit nok at de ikke har den, men i fire butikker har jeg maatte stavet Tom Waits for dem Hvordan kan en jobbe i en musikkforretning aa ikke vite hvem han er?
Tre dager igjen i Singapore. Tror jeg bare skal gaa rundt aa vaere turist disse siste dagene. Imorgen skal jeg forsoeke Little India igjen.

2 kommentarer:

Bestemor sa...

Å Janne, her fikk jeg enda flere bilder fra geburtsdagen. Nå har du lært hvordan en liten gutt kan feires, hva en kan finne på for at de små ungene våre skal ha det greit. Husker første store geburtsdag med Dag, 3 år, og 13 3-åringer i min stue. Veldig høyt lydnivå. Jeg har spilt inn på min gamle Tandberg båndopptaker. Da jeg hørte det omigjen mange år etter, skjønner jeg hvorfor jeg alltid gruet meg litt for geburtsdagene på forhånd. Har hatt litt hodeverk jeg også, men kjenner ikke den når jeg ser bildene og filmene fra geburtsdagene etterpå. Nyt de siste dagene i Singapore og gled deg til å komme hjem til Norge, til å puste i kjølig luft og alle algene her.

Anonym sa...

Er jo helt hårreisende! Orphans er tre fantastiske plater forøvrig.