10 november 2006

Hvordan faa tiden til aa ga

Saa, ta et tidlig fly for aa vaere sikker paa aa ikke miste neste fly. Idiotisk ide.
Vaert innom de fleste butikkene - opptil flere ganger.. Og Shipol er en stoor flyplass.
Spist verdens bredeste sushirull.. som er umulig aa spise uten aa se ut som en gris.. Vaert paa museum og sett oljemalerier av malere jeg aldri har hoert om, og allerede glemt navnene paa.
Litt over to timer til flyet gaar. KJEDER MEG!! Faar proeve bok og kaffe igjen. Kjente igjen flyplassen da jeg gikk forbi en bod med belgisk sjokolade... Nei, dette tastaturet var forferdelig aa skrive paa. Sloese pengene mine paa noe annet.
Toalettdoerene paa flyplassen var ganske imponerende da..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Janne, så moro å høre fra deg! ja, det var imponerende dodører!
Misunner deg veldig altså:)
-Marianne-

Anonym sa...

hvorfor står det null på kommentarer når jeg har lagt inn kommentar..

Anonym sa...

Det var jo Rembrandt. Dags mamma