14 november 2006

Late dager i Singapore. Tittet litt rundt i byen, men tilbringt det meste i og rundt leiligheten, som foroevrig er i 25 etg. Fin utsikt.














soloppgang

Er et basseng tilknyttet leilighetskomplekset (vet ikke om det kan kalles det.. men jeg gjoer naa det..) og en veldig fin strandpromenade like ved.


Dag & Neil .......................................... Sander
Grilling ved bassenget (12/11)

I morgen drar Trine og meg til Thailand for en langhelg. Lang langhelg.. Tar fly over til Krabi for saa aa ta en baat til enten Phi Phi eller Koh Lanta. Forhaapentligvis blir det litt dykking da

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Janne, din lille snik :)

Skulle så innmari gjerne vært deg nå altså. I dag er det grått og vått i Oslo. Jeg kom nettopp hjem fra kjærestebesøk i Trondheim og føler at overgangen til å skulle jobbe effektivt er laaangt utenfor min rekkevidde. Har gitt opp dagen litt. Skal stille sterkere i morra...

Kos deg masse. Det fortjener du! Stor klem fra Guri.

Anonym sa...

åh, det ser jo bare så digg ut, buhu, det er så tristog grått i Norge, buhu.

Anonym sa...

Dags mamma: Å den gode gullklumpen min som titter opp. Nå har jeg lært noe nytt Janne. Jeg trykker på navnet, og vips fikk jeg din side. Visste du skulle til Singapore, men det var jo alt nå. Ble veldig forstøkt og ventet ikke å se nye bilder fra Singapore idag. Ha en god husmorferie med Trine i Thailand og kos dere i sola. Tenkte du at du og Trine tok en liten langhelg i Thailand da vi satt på gulvet i Sanders ettårsdag? Trine har alltid fortalt så mye fint om deg. Godt at du kunne få besøkt ho så ho kan få kost seg med deg.