26 november 2006

Var paa Santosa igaar. Liten tur innom Underwater World. Var mye fint aa se paa, men likte det ikke helt. Veldig mange haier og rokker, veldig liten plass. Men jeg fikk naa sett ett par av favorittdyrene mine.









Leafy og Weedy Seadragon









Dugong









Resten av tiden ble tilbringt paa stranden.

Elana og Sander
'And they called it puppy love. Oh i guess they'll never know, how a young heart really feels, and just why i love her so..'





Det eneste som oedela noe av den idylliske strandfoelelsen, var utsikten. Naar en ser et par dusin lasteskip like utenfor kan en ikke unngaa aa tvile sterkt paa vannkvaliteten..

















Fikk studert litt alger paa stranda ogsaa.








Elana med en Sargassum liknende alge rundt halsen











I dag hadde vi besoek av Silje, Ole Morten og Martin. Veldig koselig. Imorgen drar jeg forhaapentligvis med de ned til Sumatra en liten tur. Har ikke kjoept billett enda, men tar meg en tur til flyplassen imorgen og hoerer om de har en ledig plas. Blir der en ukes tid tror jeg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kom hjem fra hytta og løp rett inn for å se på din side. Størst sjanse til å få se min lille gulleklomp hos deg, tenkte jeg. Takk for titten, den gjorde godt. Hilsen bestemor

Anonym sa...

Det ser kjempefint ut. Enig med deg. Liker best å se dyrene i sitt naturlige habitat, men det er jo ikke alltid så lett å få til. Fortsatt grått og vått i Oslo. Kos deg videre! Klem.

Anonym sa...

Hei Janne:)
For en fin blogg!
Og for noen fine bilder:)
Ser ut som du har det deilig på tur ja...
Her hjemme er det bare regn og grått og eksamenstid og influensatid, så du kan være glad du har kommt deg litt bort:)
Skal fortsette å lese bloggen din, så får du ha det bra så lenge:)
Hils på din vei!
Klem BL

Anonym sa...

Hei Janne:)
For en fin blogg!
Og for noen fine bilder:)
Ser ut som du har det deilig på tur ja...
Her hjemme er det bare regn og grått og eksamenstid og influensatid, så du kan være glad du har kommt deg litt bort:)
Skal fortsette å lese bloggen din, så får du ha det bra så lenge:)
Hils på din vei!
Klem BL